Įjungti kitą veikėją
Vardas:
Slaptažodis:

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Anonymous

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty
you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-05, 20:16

balionas balionas balionas
Back to top Go down
Anonymous

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty
you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-05, 20:26

ar dar tariamės kažką, ar ir taip aišku? 205
Back to top Go down
Anonymous

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-05, 20:29

manau, kad viskas ir taip aišku, o jei kas ir bus neaišku ar pnš- susirašysim per pm 131 210
Back to top Go down
Anonymous

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-05, 20:31

Na, Rebeka, reikia ir mums kažkokio apibrėžimo aiškesnio, ar ne? 214
Back to top Go down
The stories are real - the monsters are here
REPUTATIONS :

TTS #19
The stories are real -
the monsters are here

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-05, 20:35

Kaip mes ? 131
Back to top Go down
Anonymous

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-05, 20:58

Balthazar, manau, kad reikėtų 134 kadangi Balthazaras suteikė Rebeccai gan praverčiančias galias, tai ji galėtų ir toliau stovėti jo pusėje, ten tarkim žiūrėdama į jį kaip į autoritetą, taip viskuo padėdama jam būtent keisti tą pasaulį į blogąją pusę 178
Glenda, na, kadangi turbūt Rebecca sutars su Glendos vyru, tai galim imti kokius nors draugiškesnius santykius tarp jų, su šiek tiek priešiškumo. kad ir pavyzdžiui jų nuomonės gali dažnai išsiskirti, ar kažkas panašaus 131
Back to top Go down
Anonymous

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-05, 21:01

Labai gerai! Man patinka toks požiūris. 144 Laikui bėgant dar susisieksim, visgi turėsim nemažai planų pasismaginti su tyraisiais. 174
Back to top Go down
The stories are real - the monsters are here
REPUTATIONS :

TTS #19
The stories are real -
the monsters are here

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-05, 21:02

Na taip , manau tikrai galim sutarti . Nematau tikslo pykčiams , juolab kai vyras galias suteikė o Dukra ją pavertė tokia kokia dabar yra : DDD
Nors žinoma , Glenda nelabai prijaučia vampyrams tačiau bet kokiu atveju visada gali kreiptis į ją pagalbos ar panašiai ; DDD
O nesutarimai irgi gali būt tokie nerimti , bet smagiau truputi padiskutuot vienu ar kitu klausimu 131
Back to top Go down
Anonymous

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-05, 21:03

kaip sutarsim? :)
Back to top Go down
Anonymous

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-05, 21:10

Balthazar, žinoma 174
Glenda, gerai, man tinka toks variantas 194
Hemera, kadangi Rebecca yra viena iš vampyro klanų įkūrėjų, tai čia kaip ir Hemeros "viršininkė" , o ir abi jos tokios panašios, tai manau galėtų jos būti kad ir kokios nors labai geros draugės, kad Rebecca visada apgins Hemerą nuo tų pačių dievų, taip kritiniu atveju pagelbėdama, o Hemera visada stovės Beccos pusėje 130
Back to top Go down
Anonymous

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-06, 19:52

man labai tinka, imam! :D
Back to top Go down
Anonymous

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-06, 22:08

Pasipykstam draugiškai? Turiu lyg ir vieną idėją 176
Back to top Go down
Anonymous

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me Empty2017-11-07, 15:55

Hemera, puiku tada 134
Elliot, aš už 174 pasakok 181
Back to top Go down
Sponsored content

Back to top Go down

you wait a couple months then you gonna see, you’ll never find nobody better than me
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1