Įjungti kitą veikėją
Vardas:
Slaptažodis:

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty
I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 19:45

You were my fire, so I burned Now there’s nothing left of me
23 metai ♠ Jauniausias vilkolakių gaujos narys ♠ nekontroliuoja savo virsmų ♠ policijos pareigūnas ♠ trokštantis vyriausios gaujos narės Annika Ingham ♠ Audrey Lambert jaunesnysis brolis ♠ iš prigimties geros širdies ♠ itin graužiasi dėl visko, ką blogo yra padaręs
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty
I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 19:48

Kaip sutariam?:)
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 19:53

Priklausai tai vilkolakių gaujai ar ne? Nes kaip suprantu, Annikos sesuo būsi :D
Back to top Go down
The stories are real - the monsters are here
REPUTATIONS :

TTS #12
The stories are real -
the monsters are here

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 19:55

Iš ko? :)
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 19:58

Maniškė yra tos gaujos narė tiesiog labai seniai išvyko ir tik dabar po daug metų gryžo :D
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:08

Dhaara: draugų, simpatijų, ex'ų ar priešų? :032:
Adeline: na tai faktas, kad jie labai mažai pažįstami turėtų būti, mat Jared pats neseniai į tą gaują pateko. :D
Back to top Go down
REPUTATIONS :

TTS #12
The stories are real -
the monsters are here

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:11

Sakyčiau simpatijų gal, bet kadangi jis trokšta kitos moters, tai pasiliksiu ko gero prie draugų.
Kadangi abu sunkiai kontroliuoja savo veiksmus ir po to gailis dėl to ką padaro, tai abu supranta vienas kitą ir savotiškai bando palaikyti sunkiomis akimirkomis ar kažkas tai tokio? :)
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:13

iš ko imam? :033:
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:15

Dhaara, Jared Anniką įsisvaigęs akimis, bet ne širdimi, tai šitą dalyką galima su laiku pakeisti. :088: Bet va labai logiškas statusas, man tinka, kad jie draugai. Mielai išeičiau iškart ir į rpg. :090:

Neferata, pagal rases kaip ir priešai turėtumėm būti, bet kadangi Jared nėra piktybinis, galima pabandyti laužyti tuos stereotipus. :071:
Back to top Go down
REPUTATIONS :

TTS #12
The stories are real -
the monsters are here

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:17

Jared Lambert wrote:
Dhaara, Jared Anniką įsisvaigęs akimis, bet ne širdimi, tai šitą dalyką galima su laiku pakeisti. :088: Bet va labai logiškas statusas, man tinka, kad jie draugai. Mielai išeičiau iškart ir į rpg. :090:

Neferata, pagal rases kaip ir priešai turėtumėm būti, bet kadangi Jared nėra piktybinis, galima pabandyti laužyti tuos stereotipus. :071:

Nu tai matysim kaip viskas klostysis tada :)
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:17

Neferata irgi nėra piktybinė. Tiek metų nugyvenusi, ji tokia ganėtinai romi ir taiki, nemato reikalo veltis į kažkokius neramumus, jeigu tam nėra būtinybės. Tai imam kažką iš draugų ar krypstam į simpatijas? :057:
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:19

Jared Lambert wrote:
Dhaara: draugų, simpatijų, ex'ų ar priešų? :032:
Adeline: na tai faktas, kad jie labai mažai pažįstami turėtų būti, mat Jared pats neseniai į tą gaują pateko. :D
Tai nieko susipažins , tik į kurią pusę linksim ?
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:27

Dhaara: super, taip ir darom. :090:

Neferata: su simpatijom neskubu, man labiau patinka, kai per rpg jos atsiranda. Tad galim pradžioj kažką iš draugų imti. :070:

Adeline: o kokia to prasmė? Geriau kada jie susitiks vilkolakių gaujos name ir ten susipažins. :073:
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:28

Jared Lambert wrote:
Dhaara: super, taip ir darom. :090:

Neferata: su simpatijom neskubu, man labiau patinka, kai per rpg jos atsiranda. Tad galim pradžioj kažką iš draugų imti. :070:

Adeline: o kokia to prasmė? Geriau kada jie susitiks vilkolakių gaujos name ir ten susipažins. :073:
Aš turėjau omeny į kurią pusę rituliosim santykius : D
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:36

Tai aš ir sakau, kad nėra prasmės galvoti, į kurią pusę rutuliosim santykius, nes jie dar nepažįstami ir per rpg viską vis tiek spręsim.
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:53

Jared Lambert wrote:
Tai aš ir sakau, kad nėra prasmės galvoti, į kurią pusę rutuliosim santykius, nes jie dar nepažįstami ir per rpg viską vis tiek spręsim.
Netaip supratau , gerai žinoma taip ir padarom ; )
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 20:58

Jared Lambert wrote:

žinoma. tai kažkaip apibrėžiam tą jų draugystę, ar tiesiog paliekam rpg plėtotis viskam? :033:
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 21:01

Būtų gerai apibrėžti, jei tik turi idėjų kokių. :014:
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-04, 21:02

skurdžios mano idėjos, aš šiuo metu nebent tavo galėčiau papildyti, kitu atveju biškį vėliau nebent kažką sumąstyčiau :/
Back to top Go down
Anonymous

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone. Empty2017-01-05, 13:39

Kuo vilkiuką priimsi?
Back to top Go down
Sponsored content

Back to top Go down

I would rather spend one lifetime with you, than face all the ages of this world alone.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1