Įjungti kitą veikėją
Vardas:
Slaptažodis:

family and first love - no matter what, they will be the best thing that happened to me

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Anonymous

family and first love - no matter what, they will be the best thing that happened to me Empty
family and first love - no matter what, they will be the best thing that happened to me Empty2017-01-02, 21:55

DUVAL FAMILY
Duval- jau nuo senovės buvo žinoma, kaip labai įtakingų žmonių pavardė. Duval'ų patys pirmieji atstovai - prieš 600 metų gyvavę- visi labai kilmingi, grynakraujai prancūzai, laikui bėgant išvažiavę iš Prancūzijos, išsibarstę po visą pasaulį. Deja, išliko ne visi, tačiau jau aišku, kad šita giminė - visų rasių miksas. Tai vienu žodžiu, kokią rasę pasirinksite- visiškai nesvarbu.
Konkrečiai reikalingi;

3 broliai

1 sesuo

FIRST LOVE
Pirma meilė. Vyras - pavertęs Sereną vampyre. Sužavėjęs merginą konkrečiai, tačiau galiausiai, ja pasinaudojęs - dingo iš jos gyvenimo. Ir jau kurį laiką, suveikus zapadlo dėsniui, ieškantis Serenos, mat nori ją susigrąžinti - tačiau apie tai, kad ji jau ne ta pati naivi mergaitė - nieko nenutuokiantis.

Pageidaučiau, kad veidas būtų zac efron arba sebastian stan.

Back to top Go down

family and first love - no matter what, they will be the best thing that happened to me
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1