Įjungti kitą veikėją
Vardas:
Slaptažodis:

I look at you and see the rest of my life in front of my eyes.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Anonymous

I look at you and see the rest of my life in front of my eyes. Empty
I look at you and see the rest of my life in front of my eyes. Empty2016-12-02, 23:45

:057: :027:
Back to top Go down
Anonymous
Svečias

I look at you and see the rest of my life in front of my eyes. Empty2016-12-02, 23:52

Kuriam statusėlį kokį ^^
Back to top Go down
Anonymous

I look at you and see the rest of my life in front of my eyes. Empty2016-12-03, 08:11

That's for sure, tik pasakyk, ar draugiškai bandysim, ar pyksimės? :119:
Back to top Go down
Anonymous

I look at you and see the rest of my life in front of my eyes. Empty2016-12-03, 11:17

Visai ir aš norėčiau čia įsipaišyti, tai kuo priimtum? ^•^
Back to top Go down
Anonymous
Svečias

I look at you and see the rest of my life in front of my eyes. Empty2016-12-03, 11:18

Draugiškai kažką link meilių gal? :D
Back to top Go down
Anonymous

I look at you and see the rest of my life in front of my eyes. Empty2016-12-04, 15:38

Aurora, priešai, draugai, pažįstami, simpatijos? :057:

Claire
, ne kaip man su statusais sekasi, bet gal tiks.. O jei ne, mielai išklausysiu kokią nors tavo idėją :065:

-
Kad ir kaip keistai tai skambėtų į juos pažvelgus, Claire ir Luciano pažintis siekia bent kelis dešimtmečius atgal. Dar šešiasdešimtaisiais užsimezgusi pažintis neturėjo jokių prošvaisčių, jokios vilties - pernelyg skirtingi, kitas vertybes puoselėjantys žmonės visiškai nederėjo, o ir susipažino tik dėl paiko naudos siekimo. Vis dėlto, toji pažintis, matyt, dar ir dabar gąsdina kelis niekuo dėtus, pagyvenusius žmones. Nors dviejų sirenų interesai ir išsiskyrė, vienas dalykas sutapo - tiek Claire, tiek Luciano troško žudyti, o judviejų santykiai visai netrukus buvo susaistyti ir pirmosios aukos krauju. Kelerius metus besitęsusi pažintis vienareikšmiškai vedė romano link, nežinia, ar tai, kas juos siejo buvo meilė, ar paprasčiausia simpatija, tačiau drauge jie darė kone viską - kartu žudė, kartu ir mylėjo.. Deja, neilgai trukus viskas sužlugo, saugumo sumetimais sirenos buvo priverstos išsiskirti, abi patraukė skirtingais keliais, Claire atvyko į Sietlą, o Piero įsimylėjo, ėmė auginti mažą, nepaprastai gražią mergaitė. Rodės, pats likimas juos išskyrė, tačiau mirus Sorrentino mylimąjai, vyras savo ruožtu patraukė į Sietlą, nė nenumanydamas, jog būtent tame mieste gyvena ir šio partnerė. Nežinia, kokia linkme pasisuks judviejų santykiai vėl susitikus, tačiau viena aišku - net prabėgus daugybei metų, tiek Lucianą, tiek Claire vis dar lydi pakankamai malonūs bendros praeities prisiminimai.
Back to top Go down
Anonymous

I look at you and see the rest of my life in front of my eyes. Empty2016-12-04, 15:55

Gal rišam pažįstamus su simpatijom? Tipo neseniai susipžino, bet nuo pat pradžių kažkoks click buvo? :D
Back to top Go down
Anonymous

I look at you and see the rest of my life in front of my eyes. Empty2016-12-04, 16:11

Tinka statusas su Claire :)
Back to top Go down
Sponsored content

Back to top Go down

I look at you and see the rest of my life in front of my eyes.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1